Az 50. Super Bowl a kanapéról nézve

A Google megvizsgálta, hogy miként alakult a second screen, vagyis a TV mellett a másik kijelző, használata a meccs alatt. Mikre kerestek, mikor kerestek és mivel is tették mindezt. A lényeg, hogy a nézők 82%-a a mobilját használta az információ szerzésre, a maradékon osztozott az asztali gép és a tablet. Már tavaly is nyert a mobil, viszont akkor még “csak” 70%-kal.

Second screen - Super Bowl

Kiderült az is, hogy 40%-kal több keresést indítottak, mint tavaly, vagyis úgy látszik, hogy az $5 milliós reklám spot kifizetődik. Persze csak akkor, ha emellett a második képernyőre megfelelő stratégiát alkotnak.

A teljes infografikát itt tudod megtekinteni.

Az biztos, hogy nagyon kevés vállalkozás engedheti meg magának, hogy a Super Bowl alatt hirdessen, viszont számunkra az a tanulság, hogy ki kell használni a seond screen-t. Mindenki zsebében ott van egy okostelefon, így ha a “fő képernyőn” felkeltettük az érdeklődését a nézőnek, akkor tovább fog kutatni és erre a legegyszerűbb eszköz a mobil. Ha emellett még konkrét CTA is elhangzik (Keresd fel a mobilra optimalizált honlapunkat!), akkor még jobb eredményeket tudunk elérni.

Persze “fő képernyő” nem csak a TV lehet, bármilyen más csatorna, amit használunk. Rádióhirdetésben a részletesebb infóért egy könnyen megjegyezhető honlapra irányítjuk az érdeklődőket, print médiában egy csak online felhasználható kupont hirdetünk, vagy az óriásplakáton a lead generálást elősegítő online játékunkat hirdetjük.

A lehetőségek szinte határtalanok, viszont ki kell használni. Nincs elég hely és idő egy reklám spotban, vagy egy print hirdetésben. Ezeket arra kell használni, hogy felkeltse az érdeklődést és további lépéseket kérjen az érdeklődőtől. Ha már meglátogatta az oldalad, akkor részletes infókat tudsz neki adni, meg tudod szerezni az elérhetőségüket, vagy egy jól célzott remarketinggel elindulhat a lead nurturing.

Fel kell építeni egy sziklaszilárd stratégiát és ehhez nagyon jó eszközök állnak rendelkezésre.

Ha Te is egy ilyen rendszert szeretnél felépíteni, de nem tudod, hogy hogyan állj neki, akkor keress nyugodtan!

Hello,

A blog mobil marketinggel foglalkozik. Megmutatja, hogy miként lehet a mobil felhasználók egyre növekvő bázisát megfogni.
Ha el szeretnéd érni a mobilos felhasználókat és segítségre van szükséged, akkor keress bátran a hello@urbanmarketing.hu címen!