Játékos konverzió növelő marketing eszköz

Az alábbi cikkben egy olyan eszközt mutatunk be, ami ugyan még tesztelés alatt áll, de már nagyon jó eredményeket sikerült elérni vele. Az első webáruháznál  136%-kal sikerült növelnie a vásárlási konverziós rátát. Sikerült több mint duplájára emelni ezt a mutatót.
(tovább…)

Az 50. Super Bowl a kanapéról nézve

A Google megvizsgálta, hogy miként alakult a second screen, vagyis a TV mellett a másik kijelző, használata a meccs alatt. Mikre kerestek, mikor kerestek és mivel is tették mindezt. A lényeg, hogy a nézők 82%-a a mobilját használta az információ szerzésre, a maradékon osztozott az asztali gép és a tablet. Már tavaly is nyert a mobil, viszont akkor még “csak” 70%-kal.
(tovább…)

Facebook – mobile only

A Facebook kiadta a tavaly évi statisztikáit. Sok-sok adat, elképsztő mennyiségű elköltött pénz hirdetésekre. Ezek az adatok elég meglepőnek, sokkolónak tűnhetnek, viszont, ha a jelen lévő trendeket vesszük figyelembe, akkor annyira nem is túlzás. Viszont ez a statisztika újra alátámasztja, hogy mennyire fontos, sőt inkább már elengedhetetlen külön foglalkozni a mobil felhasználókkal.
(tovább…)

Aktivizáld a vevőid 3 lépésben!

Az egyik legnehezebb dolog megszerezni valaki bizalmát elnyerni, vagyis érdeklődőből vásárlót varázsolni. Ez hatványozottan érvényes, ha valamilyen online vásárlásról van szó. Természetesen akkor sem lehet hátradőlni, ha valaki vásárolt, mivel őt újra meg kell győzni, hogy vásároljon. Igaz ez már egyszerűbb, de mégsem lesz minden vásárlóból visszatérő, törzsvásárló. Erre szeretnék egy megoldást mutatni, ami talán az egyik leghatékonyabb eszköz, persze nem csodaszer.
(tovább…)

Showrooming – Hogyan szerezz vevőket online

Sok, általában induló, webshop a legfőbb versenytársának a nagy multikat tartja. Mivel azok elszívják előlük a vásárlókat és ezáltal csökken a profitjuk. Viszont, ha kis marketinggel ezt a hátrányt nagyon könnyen előnnyé lehet kovácsolni. Sőt, a nagy multik fogják a legtöbb vásárlót szolgáltatni az adott webshopnak, mindezt úgy, hogy nem is tudnak róla.

(tovább…)

2016 a mobil éve?

Pár éve minden évben kijelentik, hogy az éppen aktuális év a mobil éve lesz. Sőt sokan hozzáteszik, hogy mostantól már hazánkban is eljön ez az idő. De a helyzet az, hogy ezek a jövendölések látszólag sose jönnek be. Mindig nagy port kavarnak, aztán nem lesz belőle semmi, megint hozzátenném, hogy csak látszólag. Sőt az utóbbi időben már csak úgy mellékesen teszik hozzá mindegyik cikkhez, ahol pl az adott év 12 marketing trendjét mutatják be, hogy “amúgy a mobil marketing is ott van”. Nézzük át röviden, hogy miért lesz mégis a mobil éve 2016 és miért az már egy ideje.
(tovább…)

Az Instagram számokban

Az Instagram az egyik leggyorsabban fejlődő közösségi média platform. Szinte ennyi is elég lenne ahhoz, hogy érdemes legyen marketingesként felfigyelni erre a platformra, de ennél részletesebben szeretném megvizsgálni/bemutatni azt, hogy miért érdemes ezzel a platformmal foglalkozni. Illetve egyben meg is dönteni azt, hogy a magyar piacon csak a Facebook a közösségi média, legalábbis marketinges szempontból.
(tovább…)

Mobil Growth Hack

Mobil alkalmazásoknál talán a legegyszerűbb maga a fejlesztés (persze, ha sikerül megfelelő fejlesztőt találni). A nagyobb probléma az app élettel való megtöltése. Az alábbi cikkben olvashatsz arról, hogy milyen lépésekkel lehet a usereket még elkötelezettebbé tenni, illetve új felhasználókat toborozni.
(tovább…)

Kinek van szüksége mobil marketingre?

Ahogy az előző posztpokban is írtuk, egyre nagyobb a mobilok térnyerése. Egyre többen használják, egyre több ideig és már nem csak böngésznek rajta, hanem akár vásárolnak is. A különböző mobil appok felhasználói pedig akár órákat is tölthetnek a képernyő előtt. Vagyis ez egy olyan terület, amit nem érdemes kihasználatlanul hagyni.

(tovább…)

Miért van szükség mobil marketingre / mobil stratégiára?

A kérdés, hogy miért van szükség külön mobil marketingre jogosan merülhet fel mindenkiben. Azért is, mert az utóbbi időben folyamatosan arról volt szó, hogy mindenhol ugyanaz a felhasználói élmény jelenik meg, legyen szó tabletről, okosóráról, weboldalról. Viszont pont amiatt, hogy mindenhol ugyazt a felhasználói élményt tudjuk nyújtani, módosításokat kell végrehajtanunk.

(tovább…)

Hello,

A blog mobil marketinggel foglalkozik. Megmutatja, hogy miként lehet a mobil felhasználók egyre növekvő bázisát megfogni.
Ha el szeretnéd érni a mobilos felhasználókat és segítségre van szükséged, akkor keress bátran a hello@urbanmarketing.hu címen!